اجازه ...

یه پُک حرفای پوشالی ...

اجازه هست عکسه تو رو از تو کتاب درارمش؟

سایه این چشم ترو، رو گونهات بذارمش

اجازه هست عکس تو رو با صد نگاه، نگاه کنم؟

تا آخر شب برم و، هوای ابتدا کنم

اجازه هست عکس تو رو، نشون بدم به آسمون؟

بگم ستاره ها برن بشی تو ماه غصه شون

اجازه هست عکس تو رو یه دل سیر نگاه کنم؟

واسه تبسم لبات همش خدا خدا کنم

اجازه هست دست بکشم رو طرح خسته لبات؟

یواشکی نگات کنم سر بذارم رو شونه هات

اجازه هست عکسه تو رو لای کتاب نذارمش؟

به آسمون نشون بدم رو طاق شب بکارمش؟

                                             اثر: حمید رضا ترتیبی-20/06/89



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 5 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 9:32 نويسنده حمید رضا ترتیبی |